A videóprocesszorok a szokásos 2D/3D formátumok (pl. 1080p, 720p, frame packed, side-by-side) mellett bizonyos speciális képformátumok feldolgozására, konvertálására is képesek.
A Sony két objektíves 3D-s kamarái másodpercenként és szemenként 60 darab 1080i felbontású képkockát rögzítenek 3D módban, ami láthatóan más, mint a Blu-ray 3D 1080p/24 fps formátuma. Videóprocesszoraink képesek ezt a formátumot is kezelni és a passzív 3D-s rendszeren megjeleníteni.
A számítógéphez, elsősorban játékokhoz kifejlesztett aktív szemüveges megoldás az egyik legnagyobb videókártya gyártó cégtől. Mivel a gyors videójátékok folyamatos mozgásához legalább 60 képkocka/másodperc sebesség az ideális, így a 120 Hz-et tudó monitorokkal már megoldható, hogy mindkét szemünk 60 különböző képkockát lásson másodpercenként, felváltva letakarva őket. Ez ugyan kellemetlenebb a villogás szempontjából, mint a 3D mozizásnál használt modern aktív szemüvegek másodpercenként 120 zárása és nyitás, illetve 24 Hz-es filmek zökkenőmentes nézéséhez nem megfelelő, viszont a mozgás a mozifilmeknél folyamatosabb, hiszen 1,5-ször több álló képre van bontva ugyanaz a mozgás, ami a 24 képkocka/mp sebességű mozikon. Valósághűbb tehát a mozgás, de zavaróbb és fárasztóbb az aktív szemüveg villogása, mintha moziznánk, így az ilyen 3D-s játék ajánlott időtartama szerintünk nem több, mint 20–30 perc. Videóprocesszoraink képesek az nVidia 3D Vision formátumú videójelet is fogadni, és a két projektoros passzív 3D-s rendszerünkhöz igazítani.
Videóprocesszoraink lehetővé teszik, hogy a 120 Hz-es aktív 3D-t tudó monitorokhoz olyan jelforrást is használhassunk, amelyeket azok alapból nem képesek fogadni. Így pl. egy XGA/720p felbontású monitoron is megjeleníthető 3D-ben a processzoron keresztül az 1080p/120 Hz (számítógépekről), vagy épp az 1080p/24 Hz (Blu-ray 3D) frame packed formátumú jel.